Sommar och soliga dagar!!

Nja inte än kanske.. men det är ju på god väg iallafall!! :) Himla skönt väder ute idag!! Och i morgon skulle det ju bli ännu finare.. Synd bara att man jobbar =( Men nån måste ju göra det också!!

Idag var vi på hundutställning en snabbis på förmiddagen och efter det åkte vi till ikea.. Vi köpte utemöbler och ett nytt köksbord!! Superfint kommer det bli i den nya lägenheten.. Längtar som sjutton nu!!

Jag och John håller på att rensa i alla lådor och skåp nu och få bort allt skit innan man börjar packa.. Det är ju bara 2 månader tills vi flyttar och det går ju ganska så fort!!

Om en stund kommer Jimmy och Mimmi och hälsar på! Kul med lite besök =)

Ikväll blir det väl lugnt.. Vill grilla så vi får väl se vad som händer. Men det är nog inte helt omöjligt!!! Perfekt grillväder idag.. Jag skulle kunna grilla varje dag om det var så.. hehe!!

Nähä jag får väl ta och hjälpa John lite nu och Felicia ska få lite mat också.. Nu är hennes 4:e tand på väg ut förresten!! *hihi*



Kommentarer
Postat av: helen

nya grejer. låter trevligt.

vad ska ni göra av era stolar som ni har nu på balkongen??? :)

Jag det klantarslet bröt ju av benet på mina :p

2009-04-10 @ 21:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0