Dagis!!

Imorgon är det redan 4:e dagen på dagis och det går hur bra som helst!! Inga problem att lämna iväg henne. Eller rättare sagt det är inte vi som lämnar henne utan hon som lämnar oss.. haha :) Hon är så duktig vår lilla tjej!!

Idag har jag jobbat hela dagen.. Segt men det gick bra!! Var mycket och göra på förmiddagen men på kvällen var det lugnare sen!!

Nu är jag ledig tor, fre!! Himla skönt och imån ska jag på Me and I party hos Tina!! Ska bli jätte kul. Jag gillar verkligen deras kläder så nåt ska man väl hitta :) Ni som inte vet så är Me and I barnkläder och vuxen kläder som är likadana :)
Helena hämtar mig vid 17.15 så åker vi dit tillsammans!!

Jag och John kanske ska köpa en ny säng imån. Vi ska kolla på den iallafall och se om vi verkligen vill ha den, men jag tror det!! Kommer bli så himla fint i sovrummet. Så om någon vill köpa våran sängstomme säg bara till!! Det är en 160 säng men tillhörande sängbord!! Bok mönstrad från ikea!!

Tänkte lägga upp lite bilder också så förbered er på en bild bomb :)






















Kommentarer
Postat av: Moster Sandra

Ni ser ut att ha roligt på dagis alla tre =)Charmtrollet ser ut som en liten bonde med snickarbyxor och keps. Helt klart världens sötaste unge! Puss&Kram

2009-08-13 @ 13:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0