Aj, aj, aj

Oj va jag gnäller. hehe!! Men idag har jag så ont i mitt bäcken botten. Kunde knappt gå innan när jag gick ur bilen! Tvillingarna ligger och trycker på, och dem ligger så långt ner också och det gör ju inte saken bättre precis. Men det är bara till att bita ihop, le och se glad ut. Jag har annat för mig än att klaga.

Felicia har haft ont i armen idag efter sprutan så hon har också gått runt och sagt aj. Hon fick feber innan också, men det botade vi med en alvedon. Egentligen ska man ju låta febern vara men hon hade jätte ont i armen också och det tyckte inte jag att hon skulle ha! ♥

Lite senare kommer kanske syster hit och hämtar lite bra att ha grejer när man precis har fått barn. Vi har ju det mesta och det kan ju vara svårt att veta vad man ska ha ibland. Men vi ska nog rota igenom förrådet och hitta lite grejer :) Kan ju bli skoj med lite sällskap också för John jobbar hela dagen idag. Nu har ju julborden börjat så där är det fullt upp. Men imorgon är han ledig och då får vi allt hitta på något!!

Har förresten hittat en fin lägenhet också så vi får väl se vad som händer. Älskar ju våran lägenheten, men den blir tyvärr lite liten när det kommer tvillingar ♥

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: sundh

det är lungt! vi kan ta över er lägenhet- passar oss perfekt! ;) hehe

2009-12-08 @ 22:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0