Fredag!!

Jaha då var det fredag igen och både jag och fis-lisa tog lite sovmorgon idag. Var ganska välbehövligt. Synd bara att hon hade bajsat ner hela sängen när hon vaknade så det var bara till att börja tvätta!! Men nu sitter hon här jämte mig och sjunger som bara den. :) Favoriten är ju lilla snigel akta dig...

Vad ska man göra idag då? John jobbar hela dagen för julborden börjar nu så det blir bara jag och Felicia idag. Förhoppningsvis får lille Noah komma hem idag och då ska vi ju självklart åka och hälsa på honom.. Blir nog att jag åker hem till mamma en sväng sen me.

Nu tycker inte Felicia att jag ska sitta här mer så det är väl bäst att lyda henne!!

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0