Många tankar samlade

Tankarna går väldigt upp och ner just nu. Ska jag skratta eller gråta? Det är så svårt att veta. Har väl gjort lite både och!! På måndag blir det återbesök och då får vi hoppas att allt ser bra ut och att ingenting har förändrats!! Men jag hatar denna väntan. Jag vill bara veta att allting är bra just nu så jag kan bli lite glad och se fram emot denna julen. Så som det känns nu så vill jag inte ha jul!

Jag kan iallafall vara glad åt min lilla systerson som har sluppit alla slangar nu och nu får han äntligen vara hos sin mamma!! Hoppas att man får träffa honom snart. *längtar* Har ju bara sett lite bilder på det lilla livet. Men söt är han :)

Idag ska Felicia ta sprutan mot svininfluensan. Får hoppas att det går bra och att hon inte blir sjuk!!
Jag är så glad att jag har detta lilla mirakel till dotter. Det finns ingen i världen som gör mig lyckligare än vad hon gör. Att bara titta på henne hjälper!! Hon är ljuset i allt mörker ♥

John kommer inte långt efter han. Han vet precis hur han ska göra för att få mig glad. *älskar dig*
Är så glad att jag har min lilla familj.

Ikväll kommer inte John hem förräns ganska sent för dem har en bokning på jobbet så får se vad jag och lillan hittar på. Kanske går till lekparken och leker lite.. :) Sen ikväll ska vi pyssla lite. Även fast inte jag är sugen på julen så tänker jag inte ta bort det ifrån henne!! :)

Nu ska jag laga lite mat.

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Isabel

Gullig bild med katten! :)

2009-12-05 @ 16:27:35
URL: http://lillafairy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0