18 Februari

Inte många dagar kvar tills man börjar jobba nu.. Fast det är ju klart skönt att få ordning på ekonomin igen iallfall!!
Kan ju inte påstå att jag längtar jätte mycket direkt.. hehe :)

Jag och John kanske äntligen ska få köpa våran dröm lägenhet!! Är så glad.. Det är en 4:a, marklägenhet med inglasad altan och helt nyrenoverat kök.. kan ju inte bli mycket bättre! Vi känner han som bor där nu och han letar nytt så när han hittar nåt så är det bara för oss att flytta in.. :) Man ska ju ha råd också i ock för sig men vi får ta oss råd helt enkelt!! En sån chans kan man ju helt klart inte bara missa!!

Idag har vi bara haft en slappdag.. John började jobba vid 15.00 och jag och Felicia har bara lekt och myst!! Nu sitter hon på sitt rum och leker med alla sina leksaker.. Hon kan sitta och leka ganska så länge själv, bara hon är på rätt humör så!

Funderar på vad jag ska göra till mat idag... orkar inte laga nån mat så det får väl bli nåt färdigt!! Funkar det me ibland..
Idag har jag städat, tvättat, diskat.. Ja sånt som måste göras varje dag typ.. Tråkigt men sant.. hehe

I helgen har jag lust att åka iväg nånstans.. Alltid skönt att komma iväg lite, men vi får väl se vad som händer!! Vi brukar ju vara så påhittiga.. NOT!! Heheh :) Inte våran starka sida kanske.

Tänkte skriva några ord som Felicia kan säga:

Mamma
Pappa
Tutte (napp)
Hej, hej
Tack, tack
Lampa

Sen finns det säkert nåt mer som jag inte kommer på.. Men duktig är hon iallfall!!  *love*
Tror jag ska rota igenom frysen och se om det finns nåt ätbart.. Så tråkigt att stå och laga mat till sig själv ju.. Ja och Felicia såklart men hon äter ju inte speciellt mycket..



Kommentarer
Postat av: helen

var ligger denna lägenhet??? :)

2009-02-20 @ 08:48:24
Postat av: katta

Åh vad kul :)

Vad Gulligt.. Teo har sagt ett redigt ord korrekt och det är Nej :) han säger nästan Hej :) kraam måste ses snart

2009-02-20 @ 09:06:14
URL: http://lillapuuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0