23 Februari

Helgen var lugn.. Tog en hel helg med familjen =) Vi körde lite film maraton och bara umgicks.. Så mysigt!! Ibland behöver man verkligen det.. Nästa helg jobbar ju John så då lär det inte bli mycket familjemys.. :) Får väl bli en helg med massa vänner istället då.. =) Hihi

Nu kom vi nyss hem från f-gruppen.. Pratade lite om barnens utveckling idag.. Alla barnen har ju blivit så stora och duktiga från första gången man såg dem när ingen kunde göra nånting typ.. haha! Bara vara väldigt söta då förstås.. Det är alla bebisar väldigt duktiga på!! Var en liten pojk som tog Felicias leksak och då blev hon så ledsen.. :) Stackars liten.. Hon har blivit så mammig nu så det är nästan bara jag som duger.. Hoppas det går bra sen när jag börjar jobba och John ska vara hemma med henne! Men det blir nog inga problem..

Denna veckan ser väl hyfsat lugn ut än så länge.. Blir väl till att umgås med Anna imån och på torsdag är det barntimman.. Är väl vad jag har planerat än så länge, men det dyker väl alltid upp nåt!! Som vanligt..

Jag och Felicia ska snart ta och gå bort till mormor där vi ska ha lite "symöte" Hoppas hon bjuder på lite mat idag :)
Får nog ta och mata henne lite innan vi går!

Igår när vi var hos Johns föräldrar (som vi är varje söndag) fick felicia jätte söta moccasiner.. Det är nån skoliknande strumpa om man kan säga så.. hehe! Halkfria dessutom så nu behöver hon inte halka runt.. hihi!

Skulle ju vara kul att träffa mammorna nån dag me men vi får väl se vad som händer!

Nää nu ska jag fixa lite mat till min prinsessa och sen ska vi gå!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0