25 Februari

Och då vet vi vad det betyder!! Det är ju löning idag.. *wee* Då blir det nog till att storhandla.. Kan ju behövas!!
Felicia vaknade för bara 10 minuter sen så nu ligger hon och äter sin välling i sängen.. så duktig är hon :)

John slutar kl.16.00 idag så jag får nog hämta han då!! Sen imån så är han ledig =) Då ska vi till leos lekland med Yvonne och Kevin och eventuellt Kristian och Ellen!! Ska bli superkul. Har aldrig vart där förut, men nångång måste ju vara den första!

Igår träffade jag Anna och vi tog ett varv runt sjön.. Efter det gick vi in mot stan och hälsade på Elin som jobbade.. Satt där en liten stund och snackade skit och sen tog vi en repa på stan me!! =) Hittade inget men alltid kul å glo lite..

Nu är det exakt 1 vecka kvar tills jag börjar jobba.. Måtte den gå lååångsamt.. Jag har lixom snart vart hemma i 1 år men det känns ju typ som 1 månad eller nåt.. Tiden går skrämmande fort..

Nä nu tror jag att Felicia har ätit upp.. Hon sitter i sin säng och pratar iallfall =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0