Ännu en dag är över!!

Puh. Ännu en fartfylld dag är nu över!! Jag skulle ju ljuga om jag sa att det inte tar på krafterna, för det gör det!! Men det är verkligen värt det.

Idag var vi hemma hos Ella (chefen) och hämtade det nya schemat som jag ska ha nu när jag börjar jobba i mars! Helt okej var det, men ganska så många heldagar tyvärr, men det får väl funka ett tag iallfall! Man har ju ett jobb iallfall.

Efter det tog vi en fika nere på stan och då gav jag Felicia en puss och jag fick massor med pussar tillbaka och sen sa hon mamma och då kände man att hon verkligen visste vad det betydde :) Blev så glad.. *hihi*

Snart fyller jag ju år också. En massa födelsedagar är det detta halvåret.. Hur ska man bara hinna med alla?? Fast den allra viktigaste födelsedagen är ju iallfall den 7 maj för då blir Felicia 1 år. Så stor blir hon ju då! Jag hoppas att hon hinner få lite mer hår tills dess så hon kan ha en liten tofs :)

Var ju somsagt på BVC för ett par dar sen och allt såg bra ut. Felicia är lika utvecklad som en 10-månaders bebis så det var ju väldigt kul att höra.

Denna veckan blir nog ganska så lugn för omväxlings skull. Blir ju lite f-grupper och sånt som vanligt bara. Och John jobbar ju till helgen me så den blir nog också ganska lugn. Fast det kan va jäkligt skönt ibland det me. Fast man har ju såklart alltid saker att göra här hemma med Felicia. Hon håller ju igång hela dan.. hihi!

Nu bär det av mot dushen innan det blir för sent!

P o K



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0