Dan före dan :)

Imorgon är ju då den stora dagen här.. Ja juste! Min födelsedag.. :) *hihi* Vet ju inte vad vi ska hitta på för John har planerat hela dagen och jag får inte veta någonting... Men snart får jag ju veta iallafall! Så jobbigt att vänta! Men det är ju som man säger. Den som väntar på nåt gott väntar ALLTID förlänge :P

Jag ska ha mitt kalas i helgen för släkt och vänner.. Efter det blir det troligtvis utgång men vi får se!! Man vet ju aldrig vad man känner för och isåfall så måste vi ju fixa barnvakt till Felicia och sånt me!!

Nu sitter Felicia inne på sitt rum och leker.. Hon springer runt med sin läragåvagn! Så duktig är hon..

Helgen blev lugn.. John jobbade och jag var mest med familjen. Var på kalas i lördags och sen glodde jag på melodifestivalen på kvällen, men det var verkligen inget och ha. Helt värdelöst var det ju! Fast man får väl ändå säga att de bästa av de sämsta gick vidare. Det var bättre förr, det är ju ett som är säkert!

Nu ska jag ta och lägga Felicia och se om hon vill vila lite för hon gnuggar ögonen hela tiden!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0