Födelsedagen!!

Födelsedagen blev toppen! Dagen började med att jag åkte till Johns jobb och åt lunch.. Sen slutade han vid 15.00 och då körde vi till frisören (så nu är man snygg i håret). När det var klart åkte jag hem till mamma en snabbis och fick paket.. När jag kom hem igen så hade John lagat mat och mina vänner var där och överraskade mig! Det var superkul.. Han är ju så underbar min älskling som gör såna saker... *love you* Sen var den dagen slut...

Idag så blir det manikyr och bio som jag fick i present :) Trevligt värre.. Skulle ju vart på sången idag me men jag glömde helt bort tiden.. Typiskt! Men så kan det gå ibland..

Till helgen så blir det kalas för släkten. Då blir det ju ännu mer presenter.. Hihi!! Sen blir det eventuellt utgång efter kalaset, så Felicia får sova hos farmor och farfar då :)

Lite saker som jag har fått än så länge är:

Presentkort på manikyr
Presentkort på skor
Biobiljetter
Klippning + färgning
Soda streamer
Blommor
Kroppschoklad
Fint te
Smink
Överraskningsfest

Det var vad jag kom på iallfall.. Felicia var så söt när jag hade klippt mig för så fort hon tittade på mig så började hon att skratta.. Jag måste ju ha sett himla rolig ut.. Haha!! hon var så glad och snäll hela min födelsedag!!

Dax för att fixa lite mat kanske..



Kommentarer
Postat av: Julia

Lät som en mkt bra födelsedag! =)

2009-02-16 @ 13:31:57
URL: http://levmedjulia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0