Ingen blogg lust!!

Har inte haft det på ett par dar nu, men får väl hoppas att den kommer tillbax!! Händer inte så mycket i mitt liv just nu mer än att jag börjar ju jobba igen om 2 veckor.. Blää! Fast det blir väl bättre sen när man väl har kommit in i det igen!!

Jag har köpt skor idag =) Love, love, love!! Jag är helt tokig i skor. skorberoende =) Köpte 3 par för jag fick ju 2 presentkort på skor när jag fyllde år!! Dem är superfina!

Nu står John i köket och fixar mat. *mums* Felicia står jämte han och tittar på! Hon står ju jätte bra nu. Eller har gjort det ett tag men det var bara ett par dar sen som hon kom på hur hon ska sätta sig ner när hon väl står upp! Innan kunde hon stå upp i kanske 10 min och sen blev hon jätte ledsen för att hon inte kunde sätta sig igen.. Men nu kan hon det iallfall! Så duktig är hon min lilla prinsessa!!

Om en stund så kommer Eric och Emma hit med lilla Kiwi! Deras nya hundvalp. Dem ska vänja valpen vid katter och barn för det är ju alltid bra!!

      Sen var det ett par vanliga gympadojer me.. :) Nähä nu ska vi äta!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0