Leos lekland!!

Vi hade superkul på leo's och Felicia var jätte glad hela tiden.. Hon hade verkligen superkul!! Absolut ett ställe för både små och stora. Jag hade lika kul som henne tror jag.. hehe :) Jag och Yvonne var ju tvungna att prova alla rutschekanorna!! Sen tog vi oss varsin hamburge tallrik och slappade lite, och sen var det bara till att leka ännu mer!! Man är ju inte äldre än vad man gör sig.. hehe!! Kommer massa bilder sen!

Var på barnsången idag me.. Jätte mysigt som vanligt!! Så kul att träffa alla andra mammorna och de supersöta bebisarna!!

Nu på lördag kommer det en tjej hit som ska titta på våran lägenhet om ett eventuellt byte :) Den vi ska byta till isåfall är en 4:a marklägenhet, 2 våningar. Ligger på Teleborg och det är ju precis där vi vill bo med så vi får hoppas att hon gillar våran lägenhet!! :) Är så himla sugen på att flytta ju.. Men den som lever får ju se..!

Om en stund kommer Eric och Emma hit och fikar lite! Alltid kul med lite besök.. Ja jag måste ju skriva att Felicias första tand är äntligen på väg upp nu! Bättre sent än aldrig.. hehe.. Men hon har ju vart tidig med allt annat så det är väl inte mer än rätt antar jag.. hehe! Men hon verkar inte reagera så mycket på det för hon sover lika bra som vanligt och hon dreglar inte så mycket heller så det är ju skönt!!  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0