Onsdag

Idag är det onsdag. Endast 6 dagar kvar tills jag fyller år! John planerar någonting men jag får inte veta vad *typiskt* hihi! Jobbigt sånt där när man inte får veta nåt.. Man han är ju för söt :)

Felicia går runt här med sin läragå vagn. Hon är så duktig min lilla tjej. Dröjer nog inte länge tills hon kan gå!
Imorgon är det kyrkans barntimma igen :) Ska möta Lisa och Stella här utanför vid 10.15 imorgon så ska vi gå dit tillsammans!

Vi var och kollade på ett hus idag, men tyvärr så var det lite för mycket att göra på det! Och det var även lite för många rum för min smak. Hade ju inte vågat gå runt i det huset själv på kvällarna.. Mörkrädd som man är! Men bättre lycka nästa gång kanske.. :) Ska ju till kärnhem imorgon och prata med dem och se om dem har något intressant.. Så det löser sig nog det också!

Idag gjorde vi mos med korv till middag.. mycket gott blev det! Det tyckte Felicia också. Hon åt som bara den. Sen lutade hon sig tillbaka i stolen och rapade.. Haha! Sådan far sådan dotter :) Älskar er iallfall.

Nu har vi iallfall blivit av med vårat gamla tv-bord och fått upp det nya.. Det blev superbra!! Nu ska vi bara byta ut resten av möblerna också. Men tids nog!

Sitter här och lyssnar på hallelujah med Jeff Buckley. Mycket bra låt! John och Felicia ligger och busar på golvet med katterna. Dem tycker Felicia är jätte roliga. Fast dem bryr sig inte som tur är.

Nu ska vi glo på film.

P o K







Kommentarer
Postat av: Sandra

Sötaste, duktigaste systerdotter! Puss&Kram

2009-02-04 @ 22:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0