Helgen

Helgen var toppen! I fredags var jag hos min syster och hjälpte henne att flytta så nu är det klart.. :) Välkommen till öster.. *hihi* På kvällen hade vi lite familjemys med filmer och god mat!

I lördags var jag, Yvonne, Fredde och 2 till på oléo!! Vi hade SUPER KUL!! Jag och Yvonne iallfall :) Först förfestade vi lite hemma hos Yvonne med pizza och massa dricka!! Sen tog vi taxi ner till stan. + att vi fick smita förbi hela kön för vi hade fribiljetter!! ca 20 min innan det stängde träffade jag Mange och Davve! Sket fulla var dem! haha.. Så där fick man sig ett gott skratt iallfall! Glömde tyvärr bort att ta bilder men det får bli en annan gång!

Igår var vi på söndags middag på Teleborg som vanligt.. :) Gott, Gott! Innan det var vi och handlade och sen var vi och hälsade på min syster lite för att se hur långt dem hade kommit i lägenheten!

Nu ropar Felicia på mig så det är väl bäst att jag busar lite med henne. Kl. 13.00 ska jag hämta John på jobbet och sen ska vi på f-gruppen på BVC! Ska prata om dagis platser m.m idag! Kan ju behövas!! 

 P o K



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0