Helt glömt bort...

Att man kanske ska skriva lite här också, så ni vet vad som händer i mitt liv!! De senaste dagarna har vart fullspäckade. Och eftersom Felicia kryper runt som bara den nu så kan man inte bara gå och sätta sig här när som helst för det gäller ju att vara med henne överallt.. :) Men hon sköter sig så bra så *hihi*

Jaha vart ska man börja då? Jag låste ute mig häromdan. Inte så smart kanske. Jag skulle åka och hämta John på jobbet och när jag gick hemifrån så smällde jag bara igen dörren (våran dörr låses av sig självt) och tänkte ju inte alls på att jag inte hade nycklarna inne i lägenheten. Så jag fick ringa till John och han lånade en bil på jobbet och kom och gav mig nycklar och sen fick vi köra tillbaka till hans jobb för att lämna den lånade bilen och sen åka hem igen! Såå typiskt.. Hahah! Men det var ganska kul ändå. Tur att Felicia var nymatad och allt sånt där.. :)

Sen har det ju vart lite kalas och sånt därnt också. Skulle vart på BVC igår men det glömde jag helt bort. Vet inte riktigt vart jag har huvudet nu för tiden. Så mycket att göra och ingen att skicka!!

Idag åkte jag och Felicia hem till Emine och William en runda.. :) Trevligt var det! Gick en runda ner till stan och sen hem igen. Skulle till banken och lite så. Sen satt vi och drack te och pratade skit..!!

Imorgon blir det kyrkans barntimma igen.. :) Måste ringa Lisa imorgon och se om vi ska gå tillsammans. Mycket roligare att gå med någon tycker jag! lite senare på kvällen så blir det kalas. Igen! Men det är trevligt.

Och sen var vi ju snart framme vid helgen igen. Vet att det händer nåt men jag kommer sjutton inte på vad!!

Ja juste. John köpte ju en ny mobil häromdagen och då fick man en skit snygg NIKON kamera till.. Så nu kan vi ta superbra bilder på våran lilla älskling! Det är ju så kul att ha bilder. Love it!!

Nu ska jag mysa framför tv:n lite och vänta på att John kommer hem..

P o K



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0