Jobb

Idag har jag jobbat! Riktigt skoj faktiskt.. Man måste ju börja komma in i det lite nu innan jag börjar jobba 1 mars igen! Så skönt att man har ett jobb och komma tillbaka till när det är så mycket varslande hit och dit! Jobbigt vore det ju annars! Så skönt att både jag och John har fast jobb.. :)

John hade Felicia på dagen men sen fick  han köra och lämna henne hos min mamma för han började jobba lite tidigare idag, så jag hämtade Felicia där när jag slutade jobba! Det hade gått jätte bra.. *puh* hehe!! Så skönt när allt går bra!

Imorgon ska vi på kyrkans barntimma igen. Ska bli skoj! Felicia tycker det är superkul iallfall. Kanske blir lite svårt att få henne å sitta still nu när hon kryper runt hela tiden, men det ska nog fixa sig det me!

Senare i morgon ska vi fira min pappa för han blir 50 år! Vi ska ut och äta på kvällen har vi bestämt, men måste köpa något mer. *tänk, tänk, tänk* Tankeverksamheten funkar inte så bra just nu =/ Men det gör den ju iofs aldrig!

Usch det är inget kul på tv idag. Vad ska man göra då? Felicia sover och jag börjar tröttna lite på datan nu. Och John är ju på jobbet så han kan man ju inte heller umgås med. Jag får väl ta å lägga mig helt enkelt! Godnatt.


P o K




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0