Lite av en familjedag!!

Hej, hej.. Nu sitter jag här hemma hos mamma och tar det lite lugnt!! Hon bjöd på mat idag.. *tihi* Mamma, Sandra och mormor var hos mig tidigare idag så vi fikade lite. Dem hade med sig semlor. Gott, men inte bra för min diet.. :)

Jag och John var på stan en runda idag. Skulle leta efter ett par jeans til John men vi hittade inga idag. Istället blev det en tunika till mig och ett par byxor till Felicia!

Nu har Felicia lärt sig att krypa. Hon är så duktig!! Så kul att se alla framsteg! Måste bara berätta en sån söt grej som hände på f-gruppen igår. Alla bebisarna kröp omkring och lekte och då satte sig en pojk framför Felicia och då pussades dem! Var nog det sötaste jag nånsin sett.. Haha! Det gäller ju att börja i tid!

Det här med min diet kan jag ju inte påstå gå sådär jätte bra, men jag ska skärpa mig. Jag MÅSTE skärpa mig rättare sagt. Men det är ju så himla tråkigt att vara nyttig! Men det ska väl lösa sig det med.

På Torsdag börjar kyrkans barntimma igen som vi ska gå på!! Trevligt värre. Alla barnen är ju så söta när man dansar och sjunger! Mysigt.

Nu sitter Felicia och gnäller lite i mammas knä. Hon är så trött, men hon vill inte sova. Nej då kan man ju missa något! Tänk att man kan vakna varje morgon med ett leénde på läpparna och tänka att man är mamma! *underbart*

Ska hämta John sen när han har slutat jobba. Får se om pluttisen hinner somna tills dess!!

P o K



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0