Lördag 17/1-08

Då var man hemma igen! Har vart hos Anna och hälsat på idag.. Super trevligt hade vi!! :) Sen passade vi på att ta ett varv runt sjön också. Så nyttiga! Efter allt fika.. Haha!! Mycket skönare att va ute och gå på kvällarna tycker jag..

Annars har det inte hänt så mycket idag. Jag och Felicia var och handlade innan när John hade åkt till jobbet. Hon tycker det är jätte kul att sitta i kundvagnen och titta på ALLT OCH ALLA!! *hihi*

Nu ska jag ta och laga mig lite mat hade jag tänkt mig och sen slänga mig framför tv:n och hoppas på att det är nån bra film på tv idag!! Sen kommer John hem vid 23.30! Så tråkigt när han jobbar kväll, men det finns inte så mycket att göra åt det tyvärr!!

Nu kryper Felicia riktigt bra. Full fart framåt är det som gäller så det gäller att ha stenkoll hela tiden. Katt matskålarna är ju jätte intressanta tycker hon. Men inte jag :) Nu sitter hon inne på sitt rum och leker så snällt med sina leksaker! Min duktiga, underbara dotter!! Nu är hon på väg till mig så hon vill nog att jag ska leka lite med henne. Och då är det väl bäst att lyda... *hihi*

P o K



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0