Stan idag!!

Idag på morgonen gjorde jag lite ärenden och sen åkte jag in till stan och träffade Katta och Victoria! Och Teo och Sebastian såklart.. :) Trevligt var det, men kallt som attans så man kan ju knappt var utomhus! Vi åt lite på mc-donalds och sen skulle katta hem och då gick jag och Victoria och satte oss på espresso och fikade lite!

Efter stan åkte jag hem till min syster i hennes nya lägenhet och hälsade på lite. Imorgon ska dem flytta in allting så vi börjar kl.9.00 på morgonen att flytta!

Nu sitter jag hemma hos mamma och hon bjöd på mat idag!! Och det tackar man ju inte nej till.

Idag när jag vaknade så var jag jätte förkyld. Kände mig lite hängig redan igår kväll. Jag hatar att vara förkyld och näsan bara rinner hela tiden. Bara jag inte blir sjuk och får feber.. Då kan jag ju inte gå ut i helgen, men vi får hoppas att det blir bättre!!

Nu är Felicia jätte nära på att börja krypa. Hon kan ju bakåt och lite framåt. Men om ett par dar så går det nog.. :) Det är så kul att se alla framsteg som hon gör! Man blir ju så stolt.. *hihi*

P o K



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0