Tisdag 6/1-08

Tiden går så fort. Imorgon börjar John jobba igen och sen jobbar han bara i 7 veckor och efter det blir han pappaledig! Så jag börjar jobba igen 1 mars. Vart har detta året tagit vägen egentligen? En sak kan jag säga och det är att det har varit det bästa året i hela mitt liv! Jag fick ju min underbara dotter!! Kan man önska sig något mer än det? Vi får hoppas att 2009 blir lika bra som 2008 var!

Idag har vi inte gjort så mkt. Handlat lite och efter det var vi hemma hos Yvonne en runda och vi bestämde att vi ska ut i helgen.. :) Alltid lika trevligt. Sen har jag tvättat lite och plockat lite här hemma. Mycket mer hinner man inte på en dag!
Nu håller vi på att laga mat. Kyckling med ris och sås. *mums* Efter det ska vi gå en runda. Det var vårat nyårslöfte. Att gå minst en runda varje dag. Jag har minskar 3 cm runt midjan men inte tappat någon vikt ännu :( Men det kommer väl!
John har gått ner 5,5 kg sen 1 december. Så det är ju ganska bra!!

Denna veckan flyttar Sandra och Mattias in i sin nya lägenhet. (Vill ni ha hjälp så ring), så snart blir vi grannar igen :)
Mycket trevligt!

P o K



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0