Kyrkans barntimma

Idag på morgonen så var jag och Felicia på kyrkans barntimma. Det var supermysigt och Felicia tyckte att det var jätte kul.. Speciellt när man skulle dansa!! :) Sen fick ju barnen spela egna instrument också och det var ju me jätte kul såklart! Efter det åkte vi och kollade på en lägenhet men den var inget och ha tyvärr! Det vi kollar på måste ju överträffa den vi har nu och den är ju jäkligt fin och bra planlösning, men vi vill ju gärna ha en liten trädgård.

Men iallfall. Sen åkte vi ner till stan en runda och jag köpte en tröja och sen kollade vi mest runt lite. Träffade på Julia. Alltid lika trevligt!! Nu kom vi nyss hem från Emine och har hunnit äta middag också!

Antingen så händer det inget på en dag eller så händer allt! Och jag älskar ju när det händer mycket :) Klockan 21.00 ska jag och John på bio så Felicia ska vara hos sin farmor då! Vi ska se på Changeling!! Verkar vara helt ok iallfall!

I helgen jobbar John tyvärr så jag får väl träffa lite vänner eller nåt! Tänkte hälsa på Anna någon dag iallfall.
Nu ska jag ladda upp lite nya bilder på Felicia. Enjoy!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0