Tjolahopp!!

Nu är både jul och nyårsfirandet avklarat! Nyår var mycket trevligt. God mat och trevligt folk! Och Felicia var så snäll hela dagen! Det var ju en 10 månaders bebis där som hon raggade lite på.. :) Väldigt skönt var det att det var så lugnt lixom! lagom fulla personer och lagom med raketer. Toppen helt enkelt!!

Kvällens citat bara måste skrivas: Jo men det går ju också bra, bara man möts på mitten :) - Jennie

Tänk lite på den du.. :) Vi gjorde även lite lekar och sånt på festen och det är ju alltid kul! Felicia somnade exakt 00.00! Precis när vi hade gått utanför dörren och skulle kolla på raketerna så somnade hon på min axel! Min sötnos!

Nu tror jag bestämt att det är en tand på väg. Såhär mycket har hon aldrig dreglat förut. Så fort hon öpnnar munnen så bara rinner det. Sen håller hon nog på att blir sjuk nu också! Hon har en himla rethosta och sen rinner näsan på henne hela tiden. Men ingen feber än så länge iallafall!

Igår var jag, John, Felicia, Mamma, Kalle och Malin ute och grillade korv på hissö! Himla mysigt, men väldigt kallt. Det är så gott att äta ute i skogen. Vet inte varför men allt smakar mycket godare. Konstigt!

Nu har Sandra och Mattias fått nycklarna till sin nya lägenhet så snart kommer dem hit :) *yippie*

Idag har vi lite mys fredag här hemma! Bara lilla familjen. Vi sitter och glor på sagan om konungens återkomst- som om man aldrig har sett den innan. Men det är ju alltid lika bra!! Felicia sitter på sin lilla filt och leker. Men nu är det nyheter. Mitt i filmen. Helt totalt meningslöst. Kan dem inte vänta tills filmen är slut iallfall. Först är det reklam, sen är det nyheter och sen är det reklam i nyheterna och sen är det reklam efteråt också. Helt sjukt ju! Men vad ska man göra!?

Imorgon är det lördag igen. Får se vad vi hittar på då för skoj. Vi ska iallfall ut och gå en låååång runda för vi gick ingenting idag.. Inte alls duktiga! Vi ska gå minst en runda varje dag har vi bestämt. Nu måste det ju för sjutton hända nogonting med alla extra kilon som man har fått! Bort med er.

Näe nu ska jag busa lite med Felicia men först ska jag lägga upp lite bilder..

P o K









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0