Veckans planer

sådärja då var denna dagen me slut snart! Hade nyss besök av Sandra, Mamma,  Mormor, Malin och Helen! Vi stickade och virkade lite och jag hade lagat middag också! Det blev pasta med köttfärssås som en gratäng med ost på och sen in i ugnen! Hade bakat en banakaka också!! Så det blev himla lyckat tycker jag allt!!

Denna veckan känns fullspäckad. Den enda dagen som jag egentligen inte ska göra något speciellt på är i morgon (tisdag), förutom att jag ska försöka hitta en 50-års present till pappa. Någon som har något tips? 

Veckans planer:

Måndag: Handla lite + symöte
Tisdag: Handla present till pappa (John är ledig)
Onsdag: Jobba 9-15
Torsdag: Kyrkans barntimma + pappas födelsedag (ut och äta)
Fredag: Hem till Lisa och Stella och fika
Lördag: Kalas hos farmor och farfar
Söndag: Middag på teleborg

Så lite har jag allt å göra.. :) Nu försöker jag få lillan till att somna, men hon vill inte riktigt idag. Hon ligger inne i sin säng och pratar med sina gosedjur! Hon skriker ju inte iallfall så det är ju klart ett ++++ !!

Snart slutar John jobba. Kanske glor på en film sen när han kommer hem. Man får ju passa på att umgås och mysa så mkt som möjligt när man kan det. Felicia tillåter ju inte alltid det.. *hihi*

Nu är Felicia helt tokig, Hon kryper runt som bara den och reser sig mot ALLT!! Så duktig är hon, men det gäller ju att ha ögon i nacken och va med hela tiden! Hennes egna leksaker är ju inte roliga att leka med, nej det ska ju vara mammas väska eller cd-skivorna är ganska roliga också!! Eller varför inte en tidning... :) ♥

Det här med min diet går ganska så bra nu iallfall. Jag försöker gå minst en runda varje dag och äta nyttigare + mindre portioner. Än så länge har jag gått ner 1 kg och minskat 4 cm runt midjan! Blir mycket roligare att kämpa när man ser lite resultat!

P o K



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0