Allt klart- äntligen!!

Japp nu är allt klart i den gamla lägenheten och besiktningen var idag!! Den gick igenom och vi behövde inte fixa någonting så det känns jätte skönt!! Nu ska man bara bli klara i den nya också men det är inte långt kvar nu!! Det känns verkligen som att man bor i ett hus och det är så satans skönt!! :)

I helgen umgicks jag mest med min familj. Var i ullared i lördags med mamma och mina systrar och Felicia såklart!! John jobbade. På kvällen var vi hos Johns föräldrar och åt grillat!! Gott som attans..

I söndags städade vi klart gamla lägenheten och tömde resten av förrådet.. Gick väldigt snabbt och smidigt!! Mamma och mormor var där och hjälpte oss och det tackar jag för!! Går ju så enkelt om man hjälps åt några stycken :)
Så nu kan man lägga det bakom sig!!

Idag var det jobb igen och Felicia har varit på ölands djurpark med sin mormor!! Hon hade haft superkul och varit jätte snäll hela dagen. Åkt karuseller hade hon också gjort och klappat djuren. Så skönt att man har en sån underbart snäll dotter. Det är aldrig några problem att lämna henne någonstans!!

Efter att jag slutat jobba så åkte vi och hämtade Felicia och sen bar det av hem till Eric. Där grillade vi lite och sen var det dax att åka hem och natta Felicia.

Nu sitter man här och tar det lite lugnt..

Veckans tider är:

Måndag: 7-20
Tisdag: Ledig
Onsdag: 7-14
Torsdag: Ledig
Fredag: 7-15
Lördag: Ledig
Söndag: Ledig

Så om någon vill hitta på något är det bara att ringa :)

Tänkte lägga ut lite bilder också!!

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Helen

Hej Sofie!



Gud så stor hon har blivit!!

Jag måste definitivt komma ut snart och kolla på lägenheten, och träffa dig med såklart!!

ta hand om dig! kram

2009-07-22 @ 20:56:40
URL: http://mufflonmedm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0