Måndag, jobb och allsång

Måndagen är nu över.. Jobbade heldag idag men det var ganska lugnt så det var ok!! Första dagen efter semestern.. Efter jobbet gick jag ner till linné parken för där var det allsång idag!! Träffade hela familjen så det var så trevligt!! Satt på en filt i gräset och fikade och lyssnade på musiken!! Träffade även lite mamma kompisar och annat roligt folk!! Mycket trevligt..

Imorgon blir det till att stiga upp tidigt för vi ska städa lite i gamla lägenheten och sen ska vi handla lite till kvällen för då kommer ju mange och hans tjej och deras lilla bebis hit!! :) Ska bli trevligt..

Blir nog till att åka och fiska en runda i morgon också.. Är jätte sugen på det!! Jag kan tycka att det är superkul ibland.. Men nappar det inte så tröttnar jag rätt så fort haha!! :)

Nu sitter jag och kollar på John när han byter skal på min mobil.. Ser superkul ut.. haha!! är superkrabbigt att byta skal för det är massa småpill och supersmå skruvar m.m.. Tur att jag slipper!! Då har jag ju någon att skylla på om det blir fel!! Hehe skojar bara älskling!!

" Svar till anonym: Bilder kommer när jag har tagit några. Har inte hunnit det ännu! "

Nää nu ropar sängen på mig..

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0