Uppdatering från nya lyan :)

Nu börjar vi sakta men säkert börja komma i ordning lite här.. Har fortfarande lite grejer kvar att flytta men det ska inte ta så lång tid. Sov första natten här inatt!! Underbart :) Varmt bara men det får man stå ut med.. Lägger ut lite bilder sen när allt är klart!! Idag ska jag och min syster sortera mina kläder.. Något jag verkligen verkligen fasar över för jag vet att det är hur mycket som helst :( Men jag får ju hjälp iallafall!!

Lite om tidigare i veckan:

I måndags åkte vi till stockholm och gick på allsång på skansen!! Jätte mysigt, men supervarmt hade vi det!! Medans det var åskväder hemma i växjö, så hade vi 25-30 grader hela dagen :) Vi gick även runt och kollade på alla djuren och hade det allmänt trevligt!! När vi var klara där så åkte vi ner till centrum och åt lite!! Och sen gick vi till gamla stan.. Hur mysigt som helst var det där!! Måste tillägga att jag hittade hela vägen från stockholm centrum till sjöfarthotellet som vi låg på!! Var ca 5 km och ingen av oss hade någon aning egentligen hur vi skulle gå, men jag hade det på känn bara :) Hur grymm som helst!! hehe :) När vi kom till hotellet så gick vi nästan och la oss med en gång för vi var supertrötta!! Dagen efter åkte vi hem sen för jag skulle ut och äta med jobbet!! Vi var på akropolis och hade superskoj där med!!

Igår (torsdag) gick det första stora lasset hit och idag ska vi ta resten!! Hade sån otur med regnet igår bara, men det löste sig ändå!! Var faktiskt jäkligt skönt att det kom lite regn för det blev så behagligt ute sen!! Jag hoppas att vi ska bli färdiga idag!! Men det är ju alltid lite småplock när man har flyttat allt. Nähä nu ska vi börja dona lite. Ska bara lägga ut lite bilder från skansen m.m!!

Puss & Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0