Äntligen

Ja nu äntligen har vi fått nyckeln till nya lägenheten!! Vi ska få hur mycket som helst omgjort så det är helt underbart!! :) Är så himla glad.. Det enda vi ska göra är typ måla köket och sätta upp en fond vägg i sovrummet, och vi började redan igår med att måla köket!! :) Kommer bli superfint när det blir färdigt!! Sen inom en 2-års period så kommer de lägenheterna att bli bostadsrätter så då ska dem göra om rubbet!! Byta golv, nya tapeter, nya vitvaror m.m!! Toppen ju!! =)

Ska dit sen när John har slutat jobba och måla ett lager till!! Sen på kvällen ska vi hem till mamma och fira min lillasyster lite för hon får sommarlov idag.. :) Vi har det som en liten tradition i min familj att den som går ut skolan får tårta och en liten present.. Väldigt mysigt och något jag definitivt kommer föra vidare till Felicia!!

Funderar på att cykla ner till stan och byta en tröja för John har ju vagnen i bilen!! Men cykla går ju också bra.. Hon tycker det är så kul att åka cykel så hon tjuter av lycka.. haha :)

Men nu är det dax att hänga upp lite tvätt.. Felicia tycker det är så kul att hjälpa till för när de blöta kläderna ligger i korgen så räcker hon dem till mig så jag kan hänga upp dem!! Så söt :)

Igår sa hon ett nytt ord också.. Gunga sa hon och pekade på en gunga.. Vi har gungor precis utanför i den nya lägenheten!! Sen sa hon även koko (sko) för någon dag sen..

Hon kan även härma en ko, häst, hund, katt, fågel m.m och hon vet precis vem alla är.. Så säger man vart är mormor så pekar hon på mormor!! Världens duktigaste lilla tjej!! :)

Nähä tillbaka till tvätten!!

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0