Glad Midsommar

På er alla.. :) Som vanligt så har vi ju inget toppenväder men det får väl gå ändå!! :) Ingen midsommar utan regn eller vad säger ni.. hehe!!

Det blir en lugn midsommar idag med grillning och lite vänner.. Kommer bli superkul!! Man kan ju behöva en lugn midsommar ibland me ju.. hehe!! Jag har alltid firat midsommar på öland så långt jag kan minnas och där brukar det ju inte vara så lugnt kanske.. =) Men det var gamla tider det!!

Blir nog att vi drar ner till evedal en runda och dansar lite runt midsommarstången.. hehe! Eller inte kanske.. Men man kan ju alltid kolla på alla andra som gör det.. :)

Ska nog ta mig en dusch nu tror jag och sen ska vi laga lite mat!!

Puss & Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0