Mycket å göra ingen att skicka :)

Ja  idag har vi fullt upp... Vet inte riktigt vad jag ska börja bara.. haha :)
Innan 13.00 ska vi handla, hämta vagnen, packa, köpa grill och fixa lite små grejer till..
Sen klockan 13.00 ska vi träffa katta och Teo inne i stan.. :) Var ju ett tag sen nu men det har vart så mycket med flytt och jobb m.m!!

men det ska vi nog hinna med om jag rappar på lite snart!! hehe.. Igår var jag och Malin i den nya lägenheten och fixade en massa.. Satte b.la upp våra nya fina utemöbler som jag köpte på ikea igår!! Blev superfint.. Skulle egentligen bara dit för att byta en köksstol men det blev visst lite mer.. Farligt att vara där ju haha!! :)

Planterade lite blommor och städa lite gjorde vi också! Men vi kan ju tyvärr inte flytta dit möblerna förräns nästa vecka för dem ska komma dit och slipa golven m.m.. Och nästan alla rum ska tapetseras.. Vi var och beställde en fondvägg till köket igår.. Kommer bli superduper fint!! :) Så den kommer på tisdag..

Nähä dax att ta tag i sitt liv kanske..

 Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0