Oj, oj, oj

Näe det här går ju inte.. Skärpning Sofie!! Måste börja ta tag i bloggandet igen!! Har vart så mycket på jobbet nu på sistone så man är ju halvdöd när man kommer hem och då ska man vara glad och ta hand om Felicia också!! Så bloggandet glöms lätt bort!!

Jaja jag kanske ska ta en liten uppdatering.. Sist jag skrev så fyllde ju Felicia år och det har ju hänt enhel den sen dess vill jag lova!! Men jag ska inte tråka ut er med en massa onödig uppdatering så vi tar väl bara vad som har hänt sista veckan!!

Har ju somsagt jobbat lite grann.. Jag har faktiskt shoppat lite också.. Till mig för en gångs skull.. Hittade en massa fint.. B.la en jätte fin jeanskjol, en klänning, väska, skjorta och sen lite till Felicia också såklart.. Hittade en jätte söt liten keps till henne!!

Igåt var vi på studenfest hos Mimmi!! Var supertrevligt.. Full som en alika var hon.. haha!! Men det är definitivt så det ska va.. :) Kommer ihåg min student.. Hade så jäkla kul!! Det är redan 3 år sen jag tog studenten.. Kan knappt fatta det!! Måste vart en av de roligaste dagarna i mitt liv.. Hade sån jäkla skoskav bara, men det är sånt man får leva med!!

Idag har jag jobbat och sen var jag och Felicia och handlade lite för John började jobba när jag slutade.. =/ Men så blir det tyvärr ibland! Sen blir det väl sängen om en stund för jag ska jobba i helgen.. =/ Men jag är ledig nästa vecka iallafall.. Ska bli suuperskönt!!

På måndag kl.15.00 får vi nycklarna till vår nya lägenhet.. Äntligen.. Längtar som sjutton.. Ska bli såå skönt att flytta!! Och det är ju verkligen en underbar lägenhet!! *happy, happpy* Snacka om att vi kommer käka grillat i sommar.. Haha! Ni som vill komma och grilla säg bara till.. hehe!! :)

Jag har även bestämt mig för att börja gå på gym.. Måste bli av med min "bäbis mage" Ni som har fött barn fattar vad jag menar!! Även om jag har nått min målvikt så vill man ju ändå forma kroppen lite också!!

Ja det var väl lite vad som har hänt.. Lite uppdatering om min älskling kan vi ju också ta.. Hon har nu 7 små söta tänder!! Hon blir bara duktigare och duktigare för varje dag och hon pratar mer och mer!! Hon har till och med sagt en och annan mening.. *duktig* Hon har börjat intressera sig lite smått för tv:n nu..

Jag har ju även massor med bilder att lägga upp men våran dator har vart inne på lagning ett par gånger nu och alla bilder som var på datorn är borta så måste lägga in dem igen och det tar en stund, men jag lovar att dem kommer!! Tyvärr så försvann endel bilder från förlossningen och Felicias första dygn när datajäveln pajade.. Kan nog få fram de flesta iallafall!!

Nu ska jag försöka natta Felicia och sen blir det talang 2009 =)

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0