Pusskalas :)

Det har jag och Felicia haft nu!! Min lilla underbaring :) Hon är så underbar!!! har verkligen haft tur som har fått en sån underbar älskling :)

Igår var vi nere på stan en runda. Träffade Wictoria och lilla sebbe där så vi gick en stund på stan och sen åkte jag hem till min syster och fikade lite med henne och mormor!! Sen kom även mamma och Malin förbi!!
När John slutade jobba så åkte vi och hämtade ut lite tapeter som vi hade beställt!! Men jag vet inte riktigt när Anders ska sätta upp dem, men vi får se!! Dem har iallafall fortfarande inte tapetserat färdigt i lägenheten (det som vi skulle få), så John ringde dit idag och dem blev förvånade att det inte var klart än!! Förhoppningisvis blir det klart tills i helgen :)

Imorgon är det jobb igen.. 7-15!! får se vad som händer efter det.. John börjar ju jobba när jag slutar =(

Nästa vecka har vi pratat lite om att åka till Sthlm så förhoppningsvis så blir det så.. Ska gå på skansen och lite så då :) Våran semester börjar ju nästa vecka =) Ska bli så skönt!!

Nu ska jag ta och fixa lite välling till lillan också ska vi mysa lite innan hon ska sova!!

Puss & Kram



Kommentarer
Postat av: sandra

Haha, mosters lilla goding <3

2009-06-24 @ 21:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0