SEMESTER!!!

wiii äntligen har jag semester :) Ska bli så satans skönt..!! Har jobbat hela helgen men nu är den äntligen slut!! Men det har varit superlugnt så det var skönt. Fast nästan lite för lugnt faktiskt.. men men ingen som vill sitta inne och fika när det är så himla fint väder ute!!

I fredags iallafall så träffade jag en gammal barndomskompis!! Har inte träffat henne på flera år så det var supertrevligt.. Hon har 2 små söta pojkar!! Vi tog ett varv runt sjön och efter det blev det fika i linné parken.. Barnen var dock inte så sugna på att fika, det var ju mycket roligare att jaga fåglarna och gunga ju!! :)

I lördags jobbade jag 7-17 och sen åkte jag hem till mamma och hämtade Felicia för hon passade henne eftersom John också jobbade igår. Där fick jag lite mat så då var man nöjd och glad!! Förutom Felicia för hon var sjuk. Hon har haft sån här 3-dagars feber och nu har hon fått prickar på hela kroppen. Stackars liten!! Men det är en väldigt vanlig sjukdom hos små barn och det försvinner av sig självt!! Hon sov 4 timmar i streck hos mamma igår och det brukar hon aldrig göra mitt på dagen men hon var lite uttorkad också så hon drack en himla massa när hon vaknade och sen mådde hon lite bättre!! Idag har det inte varit någon feber iallafall men prickarna är kvar!!

Efter jobbet idag åkte vi hem till min syster Sandra och hennes sambo Mattias. Dem hade lite förlovningsfika!! Så vi fick lite tårta och kaffe.

Imorgon ska våran nya lägenhet vara klar så vi börjar väl troligtvis flytta in på onsdag eller torsdag för imorgon ska vi eventuellt åka till Sthlm!! Blir skansken och lite sånt isåfall, men vi får se lite om vi orkar och om Felicia är frisk!!

Nu ska vi glo på en film som vi var och hyrde innan.. Verkade himla bra iallafall!!



Ska se om Felicia har lust att sova också, men det har jag ju svårt att tro!! Men jaja nu är det dax för lite familjemys!!

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0