God morgon!!

Nu har jag vaknat och stigit upp.. Fick lite sovmorgon idag :) Skönt att John är så morgonpigg *hihi!
Igår var vi på bio med Sandra, Mattias och pappa. Vi kollade på
"män som hatar kvinnor" Verkligen superbra film!

Innan det var vi och hälsade på Yvonne lite och firade henne för hon fyllde år för några dar sen!! Så vi satt och fikade lite och snackade skit.. Trevligt, trevligt..

Efter bion åkte vi hem till Johns föräldrar (Felicia var där) och då hade dem gjort lite mat så vi åt och kollade på melodifestivalen.. :) Jag säger bara tur att inte hon Ugglan vann för då vet jag inte vad jag hade gjort!!
Sen åkte vi hem och somnade nästan med en gång.. Trötta föräldrar..

Idag ska vi åka och bada lite i simhallen.. Ska bli roligt, och Felicia ÄLSKAR ju att bada!! Får se vad som händer resten av dagen :)

Imån börjar jobbet igen.. Fast det blir en ganska lugn vecka måste jag säga!!

Mån: 7-20
tis: Ledig
Ons: 7-14
Tor. Ledig
Fre: 7-15

Ganska så skönt när det inte är så många dagar/veckan för då hinner man ju umgås lite med familjen me.. :)
Nu ska jag ta och mysa med Felicia lite..








Kommentarer
Postat av: Helen

Suger hon på tummen nu??

2009-03-15 @ 13:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0