Jobb, jobb, jobb

Jaha då var man hemma igen efter en lååång dag på jobbet!! Men som tur är så har det inte varit så mycket att göra.. :) *skönt* Och imorgon är det fredag igen.. Jobbar 7-15 och sen är jag ledig hela helgen!! Ska bli skönt.. Nästa vecka blir också ganska lugn.. Jobbar bara mån, ons, fre!!

Idag kom John och Felicia in och hälsade på mig på jobbet... Felicia blev överlycklig när hon fick se mig!! Hon skrattade och ville kramas och gosa.. Jag tycker det känns så underbart när dem små verkligen känner igen en.. Man blir ju så glad :) Det gjorde ju min dag iallfall!!

I helgen vet jag inte riktigt vad som händer.. Men blir nog till att shoppa lite imån och fira Yvonne lite på lördag och kanske gå på bio med pappa, Sandra, Mattias och John.. :) Kan ju blir trevligt... På söndag vet jag inte vad som händer än!!

Fy sjutton va jag är trött.. Somnar nog tidigt idag.. Ska försöka ta mig till duschen innan jag somnar bara!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0