Oj, oj, oj!!

Nu var det minsann länge sen jag uppdaterade här.. :) Jag har ju somsagt börjat jobba nu iallfall.. Men tyvärr så blir jag ju sjuk FÖRSTA dan tillbaka på jobbet.. Men det var bara till att bita i det sura äpplet och gå dit ändå! Fick knapra alvedon!! Jag är fortfarande inte riktigt frisk.. Blev så himla förkyld idag och fick ont i halsen så vi får väl se vad som händer!!
Felicia har också varit lite sjuk.. *stackarn* jag står inte ut och se henne sjuk.. tycker så himla synd om henne!!

Denna veckan har det nog inte hänt så mycket tror jag.. I måndags var jag på stan med Wictoria-sebastian och Katta-teo!! Var trevligt, men himla tråkigt väder.. Var nog därför jag blev sjuk tror jag!

I tisdags låg jag mest i soffan hela dagen och mådde dåligt.. i onsdags började jag ju jobba igen! Första dagen var en heldag.. =( Men sånt man får ta tyvärr! Då jobbar man 07.00-20.00!! ledig mellan 13-15.

I torsdags var jag ledig men låg mest bara i soffan då me.. Var och handlade lite..

Idag har jag jobbat igen 11.00-20.00 och imån ska jag jobba 7-15 och på söndag är jag ledig!!

Nu står John och fixar lite mat.. Han är så duktig min älskling.. :) Det blir kyckling med wok och nudlar *mums*.. Felciia sitter på sitt rum och leker.. Det var inte bara en tand som var på väg utan det var två på samma gång.. :)

Idag när John och Felicia var hemma hos hans föräldrar så klättrade Felicia (utan hjälp, fast med mycket uppsikt) uppför hela deras trappa! Hihi! Duktig är hon.. Sen stog hon upp flera sekunder alldeles själv!!

Nu ropar han att maten är klar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0