Söndagen

Då var denna dagen över!! Idag när vi hade vaknat och gjort oss i ordning så åkte vi och städade och tvättade bilen.. Det var verkligen behövligt måste jag säga :) Efter det åkte vi hem till Johns föräldrar och fikade lite och Felicia åt. Eric och Emma kom dit med lilla Kiwi samtidigt som oss så vi pratade lite med dem me!!

När vi hade vart hos dem så åkte vi till simhallen och hade den superskoj.. Felicia var överlycklig. Först var vi i den varma basängen men sen gick vi till äventyrsbadet och det tyckte hon om.. Hon åkte vatten rutsckana med sin pappa också :)

När vi var färdiga där så åkte vi och kollade på en lägenhet som vi har fått erbjudande på, på boplats.. Den var verkligen SUPERFIN!! Ligger på hovshaga men är tyvärr ingen marklägenhet.. Men nu får man bara hoppas att man ligger först i kön också.. Men det är väl våran vanliga otur antar jag så vi ligger väl sist :(

Sen hade vi inget och göra så vi åkte till ikea en snabbis!! Köpte lite småskit som man alltid gör när man är där. Sånt man egentligen inte behöver, men köper för att man ska.. Hahha!! Men det blev iallfall en ny lampa till Felicias rum, gardiner, nytt skötbord, ljus, batterier och lite annat skit.. :) Har länge kollat på en tavla där men den kostar 600 kr.
Får bli till att köpa den när jag blir miljonär... Jag har stora framtidsplaner.. *hehe*

Nu är vi iallfall hemma och ska glo lite på tv innan sängen.. ska ju upp tidigt och jobba :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0