Hej, hej!!

länge sen jag skrev nu.. Är ju så trött när jag kommer hem från jobbet så jag orkar ju inte.. hehe :) det har väl inte hänt så jätte mycket sista veckan tror jag.. Lite sånggrupper och sånt som det är varje vecka.. Sen har jag ju jobbat me såklart.. Man börjar komma in i det nu iallfall :)

Helgen var bra.. Helen var här i lördags och vi satt och drack vin och snackade en himla massa skit.. Jätte trevligt hade vi!! Det får vi göra om snart.. hehe!

I söndags hade vi en riktig slappar dag och låg bara i soffan hela dan.. På kvällen åkte vi hem till mamma för hon bjöd på middag *mums*

Nu pratar vi lite om att köpa hus igen.. Är bara priset rätt så blir vi nog husägare om ett tag!! *hoppas, hoppas, hoppas* Det är ju verkligen ett jätte fint hus och det passar oss helt perfekt.. Ligger ju dessutom på teleborg! Inte alltför lång bort från allt, men ändå inte mitt i lixom :)

Imorgon ska vi ringa till banken och fixa lite möten och kolla lån m.m!! Sen ska vi ringa runt till lite olika dagis och kolla läget lite också!! Vi vill ju ha Felicia på alpgatans dagis men vi har hört att dem inte öppnar förräns 7.30 och jag börjar ju jobba 6.30 och John vid 7.00 så det är ju lite kört.. haha!! Men vi ska kolla upp om det verkligen är så för det låter ju lite konstigt tycker jag!

Imorgon blir det även sångtimme med massa lek och bus!! Vi ska börja gå i en till grupp med både små och stora barn och där är det lite mer lek och bus!! Ska bli skoj.. Kanske åker ner en runda på stan och kollar lite också!! Jag är ju ledig imån.. *wee* Mina tider denna veckan är:

Mån: 7-20
Tis: Ledig
Ons: 13-20
Tor: 7-15
Fre: 14-20

Nästa vecka ser jag inte fram emot för då jobbar jag typ 55 timmar.. Blää!! Men annars så har jag ett helt okej schema tycker jag! Och man ska ju inte klaga för tänk va många som inte har något jobb =/

Nu är Felicias 3:e tand på väg upp.. Denna gången har hon reagerat lite mer.. B.la. blivit lös i magen och dreglar som bara den.. Men ingen feber eller nåt!! Skönt det..

Det är ju så himla kul att komma hem efter jobbet för när man öppnar dörren så möts man av ett stort leende från Felicia.. Då känner man sig verkligen älskad :) Jag har världens underbaraste dotter! Kunde inte önskat mig något bättre än det.

Nu ska jag gå och mysa med älsklingen lite innan det är sovtajm.. Trött som man är :)

Natti, Natti

Kommentarer
Postat av: Jeanette!

Måste bara säga att du har en väldigt fin blogg! :) Sen var man tvungen att stanna kvar lite extra för det kom en bra låt på pod-radion! ;)

2009-03-24 @ 22:17:02
URL: http://rainbowmagic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0