Attans också..

Väl hemma från jobbet kommer jag på att jag måste åka tillbaka igen.. Glömde banka kassan ju.. Blää!! hehe :)
Får ta mig en liten tripp ner dit snart!!

Imorgon får jag äntligen träffa Helen.. *miss you* :) Ska bli skoj.. Hoppas det gick bra på intervjun idag.. Har hållt tummarna hela dan.. hehe!!

Men men.. Det har varit relativt lugnt på jobbet idag.. Fast det har ändå vart och göra hela tiden.. Det har vart så himla drygt folk som har fikat.. Det ringde en gubbe som nästan krävde att han skulle på rabatt om han beställde 2 tårtor.. Jag menar varför ska han få det när ingen annan får det?? PUCKO!! Jaja nog om det.. Ska sticka ner till jobbet nu så jag får det gjort!!

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Helen

Tack darling!! Japp, gick bra. fick jobbet! :)

2009-05-05 @ 10:26:00
URL: http://mufflonmedm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0