Då var denna dagen också över!!

Japp det är den.. Snart iallafall.. :) Imorgon ska vi vara i kyrkan kl 11.00 för min lillasyster Malin ska konfirmeras... Sen håller det på i ca 2 timmar och efter det ska vi fira henne med lite smg-tårta och presenter..
Segt som f*n att sitta i kyrkan i 2 timmar.. hehe!! Funderar på hur det kommer gå med Felicia, men vi har ringt och varnat Johns föräldrar att dem kanske får hämta henne om det blir för jäkligt.. hehe!! :)

Felicia somnade vid 21.30 idag.. Ganska så sent, men vi har varit iväg hela dagen!! Det var iallafall bara att lägga henne ner och säga godnatt så somnade hon med en gång!! Duktig tjej man har...

Igår var det ju då Felicias födelsedag.. Jag och John gick in och sjöng för henne kl 6.15 på morgonen och hon fattade ju ingenting.. Tittade på oss helt yrvaken och undrade nog vad fan vi höll på med.. Men hon skrattade och var glad iallafall.. Sen körde John mig till jobbet och han och Felicia åkte till barntimman och där sjöng alla barnen för Felicia och hon hade blivit jätte glad.. :) På eftermiddagen när jag hade slutat jobba kom mamma, Sandra, Malin och Johns föräldrar och grattade Felicia lite.. Den bästa presenten var ett presentsnöre.. Min lilla toktjej!! Hon sprang runt med snöret och katten sprang efter och hon skrattade som sjutton.. Har aldrig hört henne skratta så mycket innan!! :) Men hon verkade ha en bra födelsedag iallafall.. hehe!!

Resten av gänget får hon ju träffa på söndag för då ska vi ha det stora kalaset för henne!!

Ska gå och mysa lite med John nu innan det är läggdax..

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0