Imorgon händer det!!

Jajemen för imorgon fyller min prinsessa 1 helt år!! Hon är så stor nu... =) Och jag kunde inte varit gladare för att jag har fått en sån underbar dotter.. John och Felicia ska baka imorgon när jag jobbar.. Dem ska göra sockerfria muffins som Felicia ska få äta i morgon.. Hur gott nu det kan vara.. hehe!! Men vad gör man inte för sin älskling!!

Sen när jag har kommit hem från jobbet så ska vi ha ett litet mini kalas för Felicia med bara den närmsta släkten för det stora kalaset blir på söndag!! :)

Idag har jag jobbat.. Började vid 13.00 idag för ovanlighetens skull.. Var enhel del att göra idag faktiskt.. Men tiden går ju så mycket fortare då så det gör ju inget!!

Felicia är så söt när man sjunger "klappa händerna när du är riktigt glad", för hon klappar med i sången.. Så duktig är hon.. Och när hon gör något som hon vet att hon inte får göra t.ex. öppna tv-bänken så öppnar hon bara pyttelite och sen tittar hon in genom springan.. Sötnos!!

Ska nog ta och glo lite på tv innan jag ska sova.. Ska nog börja lite tidigare imån på jobbet för det var ganska mycket smg-tårtor och sånt som skulle göras..

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0