Kalas och vårruset!!

Igår hade vi 1-års kalas för Felicia med släkt och vänner.. Supetrevligt var det och Felicia fick massa fina presenter!! Hon var så snäll hela tiden och bara skrattade och lekte.. Hon fick även äta lite tårta och det tyckte hon var jätte gott..
Helt plötsligt när vi inte tittade på henne så satt hon och åt från ena tårtan med hela ansiktet.. Så himla söt är hon!! Bilder kommer på alltihopa men måste skaffa fram dem först för det var Johns pappa som fotade!! :)

Nu kom jag nyss hem från vårruset..!! Var där med jobbet.. Men jag gick runt!! Orkade inte springa.. hehe.. Efteråt fikade vi i regnet.. Det var iallafall uppehåll när vi gick!!

Har jobbat hela dagen idag med så det känns i kroppen nu vill jag lova!!

Nu åkte John och hyrde en film så vi ska ha lite myskväll.. Jag är ju ledig imorgon *wee* Men John fick hoppa in och jobba åt hans bror för dem är i Göteborg!! Men han jobbar bara 7-15!! På kvällen sen blir det symöte hos mormor :)

Somsagt alla bilderna kommer men det kanske dröjer en dag eller två.. :)

Veckans tiden:

Måndag: 7-20
Tisdag: Ledig
Onsdag: 7-20
Torsdag: 7-15
Fredag: Ledig
Lördag: 8-18
Sändag: 8-18

Detta är den jobbigaste veckan jag har.. Blää!! Som tur är så går det ju så fort!!

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Katta

Hej hej.. taaack för en jätte roligt o trevligt Kalas :):) hon va som en liten prinsessa.

Oj jävlar vilka jobbiga tider... usch anna meja. hehe .. många kramar

2009-05-12 @ 19:21:38
URL: http://lillapuuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0