Hej hopp!!

Heeej.. :) Kommer ni ihåg mig?? hehe..!! jag kan ju inte skryta med att jag har uppdatarad så mycket här den senaste tiden.. Men det beror dels på att vi har fått nått CP virus på våran dator så den går inte ens att starta.. :( Har lånat en dator nu iallfall så ska försöka uppdatera lite oftare vad som händer i mitt liv.. Måste bara påpeka att datorn är superseg.. =/ Men det är väl sånt man får leva med!!

Happ vi kan väl börja med förra helgen.. Var ju på 20-års fest hos Wictoria då.. Vi drack, Grillade och hade allmänt trevligt.. Bilder kommer sen!!  På söndagen var vi på kalas hos min morbror och där blev det också grillning.. Var ute hela eftermiddagen och det var superhärligt!!

Veckan har varit lugn.. Jobbade mån 7-13 och ons 7-14 och sen har jag varit ledig resten.. Jätte skönt har det vart!! Har mest tagit det lugnt i solen och handlat och fixat till Felicias kalas.. Jag har ju verkligen haft tur med vädret nu iallfall när jag har varit ledig.. :)

 På valborg var vi ute och åt med våra familjer och sen var vi nere och kollade på elden.. Vi åt på Lanterna och både Anna och Elin jobbade så då fick man träffa dem också.. :) Mycket trevligt.. Felcia var jätte snäll hela kvällen.. Satt tyst och lugn på sin plats.. Världens duktigaste är hon!!

I Fredags grillade vi.. *mums* och i lördags var vi på kalas igen hos min mormor!! :) Där blev det också mycket god mat och trevligt sällskap.. Drack lite vin och hade trevligt..

Idag (söndag) blir det nog till att tillbringa mestadels av dagen till att packa.. Vi kom ju på att man måste göra det om man ska flytta.. Smarta vi är :) Flytten närmar sig med stormsteg och jag längtar som sjutton.. Ska bli så skönt att ha en liten trädgård så Felicia kan gå ut och leka!! Kommer ju kännas som ett eget litet hus nästan eftersom det är ju ett radhus och vi har bara grannar på ena sidan så vi har ju en hörntomt!!

Veckans tider:

Mån: 7-20
Tis: Ledig
Ons: 13-20
Tor: 7-15
Fre:Ledig
Lör: Ledig
Sön: ledig

På tisdag ska jag ha sminkparty.. Ska bli kul!! Hon ska sminka oss och säga vad vi passar i och såna grejer.. Tänk om man har sminkat sig helt fel.. hehe!! Ska bli kul och se iallafall..

Måste köpa färdigt Felicias presenter denna veckan också för hon fyller ju år på torsdag (7/5) och vi ska ha kalaset på söndag.. Skulle haft det på lördagen egentligen men då skulle min lillasyster konfimeras och det kan ju vara lite svårt att flytta på kanske.. hehe!! :)

Måste bara säga att jag ska bli moster.. Grattis på er!! Superglad för eran skull men det visste ni väl redan.. hehe!! Äntligen får Felicia en liten kusin.. Det var minsann på tiden.. hehe!!

Nu går Felicia hela tiden.. Jag sa ju att hon skulle gå innan hon blev 1!! Haha.. Och rätt hade jag minsann.. Hon är så söt när hon staplar fram här hemma... Hon lär sig så snabbt.. Det är väl bara en tidsfråga innan hon springer och pratar och sen börjar hon skolan och sen tar hon hem killar och ja.. Ni fattar!! Haha.. Tiden går så fort :)

Nu ska jag försöka ladda upp lite bilder om jag kommer på hur man gör på denna konstiga dator.. hehe!! Sen får jag väl hjälpa John att packa.. Tråkigt att packa men kul att flytta.. Haha!! Får anlita nån som packar åt mig.. :)







Kommentarer
Postat av: Helen

Jippi.

På tisdag ska jag till dig! Längtar.

Imorgon ska jag på intervju på ikea. Jobbigt att åka ända till älmhult bara. Vi hörs och ses darling!

Kram

2009-05-03 @ 19:45:34
URL: http://mufflonmedm.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0