GRATTIS!!

Idag på morgon ca 4.45 blev jag moster till en liten pojk :) Har dock tyvärr inte fått träffa det lilla livet ännu då det är besöksförbud på lassarettet pga. svininfluensan. Men det får vi ta igen sen!! Längtar så mycket tills jag får träffa honom. Han vägde 3600 g och ska heta Noa! ♥

Imorgon ska jag och John åka till Köpenhamn. Jag är jätte orolig över vad som kommer att hända, men vi får hoppas på det bästa iallafall. ♥ Kommer inte kunna sova inatt iallafall! Åker troligtvis hem på tisdag men vi kanske får stanna längre. Får se vad som händer och vad dem säger!

Jag har blivit sjukskriven nu också. Var väl lika bra antar jag men jag har så dåligt samvete att jag överger jobbet nu... Nu när dem har som mest att göra och det redan fattas personal. Känns inte alls bra! :( Hoppas det löser sig med det också.

Nu ska jag ta mig ett bad och sen är det sängen för vi får åka tidigt imorgon. Håll tummarna allihopa att det kommer gå bra!

Puss & Kram



Kommentarer
Postat av: Helen

Hej!

Hoppas att allt gick bra och jag är glad att du har börjat skriva igen! :)

2009-12-01 @ 18:22:19
URL: http://mufflonmedm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0