Bebisen ju :)

Fick sovmorgon idag :) Det tackar man inte nej till.. Inte jag iallafall!

Igår var vi och lyssnade på bebisens lilla hjärta!! Man känner sig nästan som först föderska igen. Var så underbart att få höra det lilla livet ♥. Allt lät bra iallafall men hon trodde att jag hade gått längre än vad jag trodde hehe!! Men det visar ju sig på ultraljudet sen!!

Igår fyllde lilla Kevin 4 år också så vi var på kalas hos honom :)

Idag är jag ledig och mamma, kalle och Malin åker till gran canaria idag!! Hoppas att ni får en trevlig vecka med mycket regn och rusk *skadeglädje* Skojar bara* Men drick några goa drinkar i polen åt mig också.. :)

Imorgon är det jobb igen 7-15 och på fredag är jag ledig!! Sen jobbar jag hela helgen =/ Men på lördag kväll kommer Yvonne och Niklas hit och vi ska laga lite mat och ha det trevligt.

Tror jag ska ta och plantera mina blommor som jag köpte i helgen!! Jag är duktig på sånt där haha :) Sen blir det lite tvätt och lite sånt också..

Förresten nu är det inte långt kvar tills min syster ska föda!! Spännande, spännande!! Det kanske gör att tiden inte går så sakta tills jag får hålla min lilla bebis för jag kan ju låna Sandras lite så länge ♥

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Sandra Johansson

Min nya blogg: ingenordningalls.bloggagratis.se



Kram

2009-10-29 @ 13:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0