God morgon :)

Vaknade med ett ryck att Felicia hade världens host attack. Stackars liten ♥. Så det var bara till att stiga upp!! Nu sitter vi här och vet inte riktigt vad vi ska hitta på!

John var inte alls speciellt pigg när han steg upp idag. Denna jäkla hosta och förkylning. Min hosta har ju så gott som försvunnit iallafall *skönt*

Idag är man ledig. Får kanske bli en runda ner på torget och köpa lite höst lökar och lite nya blommor att plantera.

Snart åker vi.. Hoppas bara att John är frisk så han inte blir sjuk igen nu precis när vi ska åka. Har ju sett fram emot denna resan, men tyvärr så kan man ju inte göra något åt sjukdom. Fast känner jag John rätt så kommer han pallra sig dit ändå hehe :)

Igår blev det minsann storhandling och storstädning, så nu kan man va här hemma iallafall. Och självklart var det ju säsongspremiär för desperate housewifes igår och det kan man ju bara inte missa. Tyckte att Mike valde rätt fru eller vad tycker ni!? Och åter igen så kommer det en familj som inte är som dem ska.. Men men Spännande är det!!

Nähä nu ska jag ta och busa lite men min busunge och sen blir det nog en runda till stan!

Puss & Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0