Hej, hej!!

Nej jag har inte lagt ner bloggen, som många kanske tror. Har inte haft någon som helst blogg lust bara!!
Vet inte vart jag ska börja för någonstans!?

Denna veckan blir det bara till att jobba 2 dagar för på fredag åker jag och John iväg på en hemlig resa som han har ordnat där vi ska fira våran 5-års dag. Tiden går fort när man har roligt!! Felicia ska var hos farmor och farfar hela helgen och jag vet inte hur jag ska kunna vara ifrån henne så länge!!

Dagis går bra och Felicia lär sig mer och mer för varje dag som går!! Hon kan säga väldigt många ord och hon är aldrig tyst. Knappt när hon sover :)

John har bytt jobb så numera är han kökschef på stenladan!! Helt perfekt med tiderna och Felicias dagis ligger typ 10 meter där ifrån! Kan ju inte bli mycket bättre.

I helgen firade vi min syster som fyllde 25 år. Hon kunde ju dock inte fira med någon alkohol då hon typ är höggravid, men det får bli en annan gång. Men det var himla trevligt, förutom när vi nästan skulle gå hem för då ramlar  Felicia och slår sig och det bara rinner blod från munnen, och jag får ju typ panik!! Ser ju alltid mycket mer ut än vad det är. Det var iallafall en tand som lossnade lite men den fastnade sen igen *tur*, Sen när vi kom hem så fick Felicia sova mellan oss och på något kostigt sett så kravlade hon över John på natten och trillade ner för sängen också!! Stackars barn. ♥

Sjuka har vi vart hela familjen. Jag har haft nån halsfluss och John har haft något liknanade. Vi har legat som 2 lik här hemma och inte orkat göra någonting. Felicia har varit väldigt förkyld med hosta och sen fick hon ögoninflammation också. Men nu verkar vi må bra allihopa igen. Felicia har fortfarande lite hosta och igår hostade hon så mycket så hon spydde rätt ut, men efter det mådde hon jätte bra!! Satte henne i badet och hon lekte på som om inget hade hänt. Kanske bara fick nåt i halsen. Jag vet inte!!

Idag när John slutar jobbet så blir det till att åka och handla för vi har ju ingen mat hemma. Blir lätt så när man är sjuka. Allt blir för gammalt för man orkar inte äta något ändå. Hade ju behövt städa också, men vi får väl se vad vi hinner med!!

Denna veckan kommer en gubbe hit till oss och ska kolla skicket på lägenheten. Kolla golven, tapeterna, toaletterna m.m och se vad som ska bytas eftersom våra lägenheter ska bli bostadsrätter så ska allt vara i toppskick när man köper den sen!!

Nähä man kanske skulle hasa fram dammsugarn när man ändå inte har nåt annat för sig.

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0