Våran lilla tripp!!

Till stockholm bar det av i fredags. Tåget gick kl. 15.15 så vi var framme ca 18.20! Gick och åt på mc donalds när vi var framme och sen gick vi till hotellet!! Var jätte mysigt. Sen gjorde vi inte så mycket mer den dagen.
I lördags vaknade vi ganska så tidigt och gick och åt frukost. När vi var färdiga gick vi ner till centrum och shoppade en massa! Roligt, roligt :) Efter det gick vi tillbaka till hotellet och gjorde oss i ordning för att gå ut och äta. Åt på en jätte mysig restaurang som hette Michelangelo, mitt i gamla stan. Supergod mat var det också :) Rätt som det var när vi satt och åt så kom ett filmteam och filmade något och lite senare så kommer typ 200 pers utklädda till zombies som går precis utanför fönstret på restaurangen och dem klängde på fönstrena och kletade ner md "blod".. Ganska jobbigt när man satt och åt, men ändå ganska coolt!!

När vi hade ätit färdigt iallafall så gick vi till göta lejon där vi kollade på Buddy Holly med Brolle Jr!! Var verkligen superbra. rekommenderar starkt att se den om ni har vägarna förbi stockholm hehe :) När det var slut så gick vi hem till hotellet!

På söndagen gick inte tåget hem förräns 17.40 så vi hade lite dötid att slå ihjäl, men det gjorde vi så bra med lite till shopping och fikande på lite mysiga fik. En mycket lyckad helg var detta måste jag säga, men jag saknade ju ihjäl Felicia. Men hon hade det så bra hemma hos farmor och farfar. När vi kom och hämtade henne så sjöng hon bä, bä vita lamm för oss.. Vår lilla sötnos! ♥ Sen åkte vi hem och sov och på måndagen var det jobb igen!!

Denna veckan är ganska lugn. Jobbar bara måndag, onsdag, fredag!! På torsdag ska jag förhoppningsvis träffa Anna och i helgen vill jag träffa mina mamma kompisar.. hehe!! Var ju så länge sen nu :( Men vi får väl se lite!

Ska ta och köpa mig en nu kamera också eftersom min pajade.. Har hittat en jätte söt på siba som det nog får bli! Vi har ju en systemkamera också men den är ju så stor och klumpig och ha med sig i väskan hehe :)

Nu ska jag ta och natta Felicia och sen blir det onsdagsmys i soffan!! ♥

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0