6 månader idag!

Idag blir twinsen hela 6 månader. Det känns som det var igår man låg inne på neo med dem och trodde att man aldrig skulle få komma hem! Men hem kom vi och har varit hemma i 4 månader :)

Idag har vi haft besök av Julia och hennes lilla familj! Jätte trevligt var det att träffa dem. Och nu vill jag ju flytta ännu mera så vi kan fika hela tiden hehe!

Imorgon blir det mamma/bebis fika igen. Mysigt! Och på tisdag ska jag troligtvis träffa Yvonne som jag inte har träffat på jättelänge. På onsdag ska jag på meandi party hos Tina. Sen har jag inte resten av veckan i huvudet.

Helgen har varit lugn. Var på kusinträff igår och där hade vi fisketävling. Vi fiskade i 1 timme och den som hade fångat mest fisk vann. Jag fick bara 3 små firrar så jag kom på 8:e plats. Men är nöjd ändå! Sen grillade vi lite korv och fikade och hade det mysigt. 

Puss & Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0