Fjärde advent

Alla redan fjärde advent! Vart tog alla de andra adventarna vägen hehe = )Idag är det 5 dagar kvar till julafton och jag har 2 julklappar kvar att köpa! Känns väldigt bra faktiskt!!

 Helgen har varit lugn. I fredags jobbade ju som sagt John hela kvällen och jag var hemma hos mamma!! Var en jävel som prejde mig av vägen när jag var på väg till mamma och självklart hade jag ingen mobil med mig... Varför ska man aldrig ha mobilen med sig när sånt händer!? Iallafall så fick jag gå till närmsta hus och ringa efter Kalle som kom och drog upp mig!! Allt gick iallafall bra tillslut men är så arg på snubben som gjorde det och att han inte ens kunde stanna och hjälpa till eller ringa efter hjälp. IDIOT!!

 Nu ska vi ta och lägga ut massa grejer på blocket. Har en himla massa som ska säljas så det kanske blir lite pengar i kassan till vårt nya kök :)

I morgon ska Johns bror hugga en julgran till oss!! För första gången sen vi flyttade ihop ska vi ha en riktig gran. Kommer bli så fint! Och jag älskar doften av julgranar. Då är det verkligen jul =)

Resten av veckan står städning, tvättning och sånt på schemat. Blir väl en runda in till stan också och någon mammafika måste ju hinnas med också!!

 Puss & Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0